Module

Comunicarea eficientă, comunicarea online

Nu este de ajuns să aveţi o cominicare bună, trebuie să fie şi bună pentru ceva, cel puţin
pentru clienţii dumneavoastră să fie evident că oferiţi ceva pentru folosul lor


Trebuie să evitaţi trei greşeli enorme. Vă veţi întâlni cu trei categorii de clienţi care
vizitează site-ul. Găsiţi calea de a comunica eficient către aceştea. Dintre aceste categorii
una singură aduce 90% din posibilele venituri. Însă este foarte grav dacă:

      - nu recunoaşteţi aceste trei categorii!
      - ajungeţi să confundaţi aceste trei categorii!
      - nu vă adresaţi mesajul categoriei corespunzătoare!

În cazul în care nu sacrificaţi timp pentru a asculta ceea ce doresc posibilii cumpărători, şi pentru
ce anume caută soluţii, atunci aveţi toate şansele să cădeţi în următoarele capcane:

            • Potenţialul cumpărător, la rândul lui, nu va asculta ceea ce aveţi să-i spuneţi.

            • Şansele dumneavoastră devin minime pentru a ghici despre ce ar trebui să discutaţi cu
            această categorie de clienţi, şi din moment ce nu abordaţi subiectul faţă de care manifestă
            interes, nu mai aveţi şanse. Dacă aţi devenit plictisitor pentru el, vă desparte doar un click de
            despăţire şi peste o oră nici nu-şi aminteşte de dumneavoastră.

Instinctual vă focalizaţi asupra produselor dumneavoastră, şi asupra faptului că din acestea trebuie
să trăiţi, adică pe acestea trebuie să le vindeţi. Încercaţi să vorbiţi tot mai mult despre ele.
Într-adevăr, acest fenomen este firesc, dar nu este totuna cum procedaţi.
Dumneavoastră trebuie să comunicaţi şi să transmiteţi mari beneficii!

Când soseşte vizitatorul (potenţialul cumpărător) pe site trebuie să se simtă ca într-o mină de aur
pe care o caută de foarte mult timp. Acest fapt este posibil doar într-un singur mod, şi anume,
e necesar să vă concentraţi asupra clientului, asupra problemelor acestuia, pentru a putea răspunde
exact la întrebările care îl frământă. (Bineînţeles acest ajutor trebuie să fie real şi nu vorbe goale.)

Vă veţi prezenta produsul mai târziu, ca o consecinţă logică la ceea ce aţi discutat până atunci.
Trebuie să vă prezentaţi oferta ca o soluţie ideală pentru problemele clientului. Acesta nu trebuie să
aibă impresia că este obligat de dvs. să cumpere acel produs, indiferent dacă are sau nu nevoie de el.
Trebuie să demonstraţi că într-adevăr sunteţi interesat de problemele clientului, că sunteţi corecţi,
şi vă sunt prioritare interesele sale.

Trebuie să învingeţi prejudecăţile (din păcate, de multe ori justificate), că nu sunteţi persoana care
vinde orice oricui, numai ca să se îmbogăţească repede. Dacă nu reuşiţi să câştigaţi încrederea
potenţialului client, atunci îl veţi pierde. Încrederea lui o puteţi câştiga doar prin fapte,
prin optimizarea metodelor dumneavoastră, şi calea prin care puteţi arăta acesta este
comunicarea eficientă şi faptele.

Mai multe detalii despre acest subiect şi alte subiecte importatne pentru a vă perfecţiona techinicile
de vânzare veţi găsi în cursul „Sfaturi şi idei de Marketing pentru IMM-uri, adică cum să vă dublaţi încasările fără investiţii mari, într-un timp foarte scurt.”, în valoare de 199RON, dar care se oferă
ACUM GRATUIT. Totodată este o ocazie prin care puteţi testa că ceea ce vă-am scris în această pagină
nu sunt doar teorii, acestea sunt principii care se pot implementa în munca dumneavostră zilnică.



Oferte Speciale
Profitaţi de oferta anului 2010 !
Nu lăsaţi să vă depăşească concurenţii, puneţi măna chiar acum pe cartea electronică „Ghidul Succesului Online în 8 paşi” şi dobăndiţi imediat technicile învăţate!

ACUM GRATUIT
Click AICI