Module
Analiza concurenţei


V-aţi gândit vreodată cum ar fi dacă aţi şti exact care sunt site-urile de unde concurenţii dumnevoastră cei mai puternici au reuşit să obţină baclink-uri? Analiza concurenţei vă poate ajuta să puteţi fi prezent şi dvs. în aceste locuri cu un link relevant!


     După ce aţi finalizat construirea şi optimizarea unui site, următoarea sarcină chiar pe termen lung este să popularizaţi site-ul. Începeţi cu înscriere în directoare după care mai încercaţi să obţineţi nişte schimb de link-uri cu diferite site-uri.

     Cum ar fi dacă din prima aţi şti care sunt locurile unde îşi fac prezenţa concurenţii dumneavoastră direţi?

     Rezultatele obţinute prin "Analiza Concurenţei" vă listează toate site-urile care au link spre primele 20 de poziţii din Google pentru un anumit cuvânt cheie. De exemplu dacă aveţi un site prin intermediul căreia comercializaţi flori şi aveţi un cuvânt cheie foarte importantă pentru care aţi dori să obţineţi cele mai bune poziţii în Google, care poate fi să zicem "flori de apartament". Introduceţi în Google cuvântul respectiv şi începeţi să analizaţi care sunt motivele pentru care exact aceste site-uri sau listat. Motivele sunt multe la număr:

       1. Vechimea site-ului (mai ales în primii 2 ani)
       2. Optimizarea site-ului pentru acea expresie cheie
       3. Numărul şi relevanţa link-urilor obţinute

     "Analiza Concurenţei" vă poate ajuta pentru eficientizarea eforturilor dvs. la punctul 3. Este logic dacă concurenţii dvs. au reuşit să obţină acele poziţii prin link-urile respective atunci şi şansele dvs. sunt cu atât mai multe pentru că veţi analiza nu 1, dar chiar 20 de site-uri din topul listărilor.

     Analiza concurenţilor se poate extinde pe mai multe cuvinte cheie astfel pentru mai multe site-uri la număr, pentru că nu neapărat aceeaşi site-uri veţi găsii în acest top 20 lansând diferite expresii cheie chiar fiind legate de aceeaşi domeniu.

     "Analiza concurenţei" necesită un efort financiar chiar minim faţă de avantajele de care puteţi dispune prin intermediul acesteia.

     Pentru 1 expresie cheie analizăm backlink-urile pentru 20 de site-uri la un preţ de 20Euro=86 lei.

     Cum puteţi comanda "Analiza concurenţei"? Pentru acesta aveţi de parcurs următorii 2 paşi:

       1. Completaţi formularul de comandă
       2. Achitaţi contravaloarea serviciului prin modalitatea de plată aleasă de dvs. (SMS,            plata prin card, tranfer bancar, depunere numerar)

       - După confirmarea plăţii în maxim 24 de ore (zile lucrătoare) veţi primi o            înştiinţare prin e-mail şi SMS pe adresa şi numărul de telefon comunicat pentru            acest scop.
       - În maxim 2 zile lucrătoare calculate de la confirmarea plăţii se execută            "Analiza Concurenţei" pentru expresia sau expresiile cerute de dvs. După            finalizarea acestei analize primiţi o nouă înştiinţare prin e-mail şi SMS. Rezultatele            acestei analize vă ataşăm în format PDF e-mailului de confirmare.

     În cazul în care întâmpinaţi orice problemă în oricare din etapele anterioare, sau pur şi simplu aveţi nişte neclarităţi, vă stăm la dispoziţie în zilele lucrătoare între orele 9:00-18:00, prin e-mail prin pagina de contact şi telefonic la numărul 0744-547453.


Formular de comandă:


Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii:
Nume, Prenume:*
Adresa E-mail:*
Adresa (Judeţ, Localitate, str., Bl, nr., ap.):*
Nr. de telefon:*
Adresa la care se va trimite factura(Judeţ, Localitate, str., Bl, nr., ap.):*
CNP (cod numeric personal):*
Introduceti expresiile cheie pentru care doriti sa se faca analiza concurentei:*
Introduceti numarul expresiilor cheie pentru care se va face analiza concurentei:*
Doriti factura pe firma?: Da
Nu
Nume societate:
CUI:
Nr. Registru comertului:
Adresa societatii:
Nume Prenume delegat:
Serie si nr. Carte de Identitate a delegatului:

Oferte Speciale
Profitaţi de oferta anului 2010 !
Nu lăsaţi să vă depăşească concurenţii, puneţi măna chiar acum pe aceasta carte electronică şi dobăndiţi imediat technicile învăţate!

Click AICI